you were all yellow.

Haft en amazing kväll med min hannis mitt ute i ingenstans men vad gör det
när man har sköna personer att dela alla skratt och stunder med.
Hannis är absolut en av de bästa vännerna jag har nu & jag är super glad
över att vi börjat umgås så pass mycket som vi gör nu.

 vi två tillsammans haha det går inte så bra med massa skratt o munnar som pratar
som bara fan hela tiden haha men jag tycker om dig för det vännen.
Nu sitter jag här hemma hos far min redigerar lite bilder och chillar galet,
är helt sjukt trött och är jätte sugen på typ chips så ska kanske tvinga med far min att köpa det.

hörs senare & förlåt att jag är så sämst på att blogga.


you see my true color. ♥

 " har förövrigt fått en ny favorit låt
yellow - coldplay. "

- I swam across
I jumped across for you
Oh all the things you do
Cause you were all yellow

I drew a line
I drew a line for you
Oh what a thing to do
And it was all yellow.

beautiful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0