vad har du haft för dig s a r a ?

Vet att jag är rätt dålig på det här med att blogga. I tisdags hade jag en överasknings fest för
Lollo som fyllde 17 år iofs fyllde hon onsdag men hon var ju hos mig vid klockslaget så hehe.
Vart en väldigt bra kväll trots allt som spåra.
love u lollo & grattis igen nu äre ju iofs i efterskott men men.

Vad har jag gjort annars? jag har umgåtts med mina fina vänner,
och träffat min mupp Linn som är über bra.
Jag har jobbat och ska jobba imrn med, pengar pengar pengar.

ja vad mer kan jag säga?
bjuder på en bild på mig själv var ett tag sen ngra nya togs.



sen kan jag bjuda på ngra av mina fina vänner som jag tog kort på i tisdags också
plus våran fina tårta vi gjorde te lollo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0