underbar

Haft de bästa dagarna på hela sommarn tror jag sen i fredags till idag.
I fredags var det ju party med mina brudar & det var galet kul innan lite problems dök upp
men det är inget stort nu så det är borta. Sen blev det lite mer galet bra dagar där efter med massa
trevlans folk.

Idag har jag spenderat min dag inne i på sjukhuset med mor min,
jennifer kom och höll oss sällskap också. Hon är bra att ha ibland alltså min jennifer
min bästa jennifer. Nu har jag nyss käkat mat med far o syster
och kollat lite på en film men tröttna rätt snabbt för mycket tankar i min skalle.


EMMA JOHANNA JOHANSSON ( EMMA GURKAN JOHANSSON ) RING MIG NÄR DU SER DET HÄR!!


det svåraste är inte att se dig försvinna flera mil bort,
det svåraste är att veta att det man vill ha sagt aldrig kommer bli sagt &
att jag kanske aldrig får se dig igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0