sommarn slut redan?

Jag har två av de absolut bästa & galnaste vännerna som går att ha Hanna & Emma.
bilden är på mina sötnötar.



Har precis suttit och snackat lite i telefonen med Josefin Karlsén om nästa
helg då vi drar oss mot sthlm för en väldigt bra helg känner jag på mig.
Visst vi blev inte så många som vi kanske skulle ha hoppats på men med denna brud
så blir det inte en lugn stund tro mig.

i have nothing to write about..
Imorgon kommer nog emmsi förbi här en sväng awesome hon
är saknad mega mega mega mycket.

Känner att sommarlovet börjar gå mot sitt slut har inte ens varit i liseberg detta sommarlov
eller i ulsansmo.. vad har jag gjort? peace and love ♥ med underbara
människor men sen har jag jobbat röven av mig det andra. Lite smått galna fest stunder
med mina brudar men annars har jag inte gjort så mycket, har varit jätte
dålig på att träffa mina vänner som jag annars inte kan träffa så mycket så ber jätte mycket om ursäkt
för det. Men men.. sommarn 2011 har varit helt okej.

Har typ inte märkt det har varit sommar.. de enda bra dagarna var typ när vi var på peace
för gud vad bra väder det var då.. men åker snart till turkiet med min mamma så
ska bli jävligt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0