sista helgen på sommarlovet vad gör ni?

haha jag vet jag är sämst i världen på att blogga.
men jag oooorkar faktiskt aldrig ska kanske lägga ner bloggen eller
starta en ny?  aja det får vi se.

Sommarlovet börjar gå mot sitt slut och jag blir allt mer depprimerad
även fast jag längtar till skolan på ett sätt för att se vilka personer som kommer
börja och hur vår nya klass sp2a kommer bli.

Min sista helg på sommarlovet kommer spenderas i strängnäs med min fin fina vän
josefin Karlsén och alla peace and love människor ( våra grannar från p&l )
ska bli riktigt kul att få träffa alla igen efter alla dessa dagar. Sen kan det ju inte bli bättre
heller eftersom jag åker med min josefin min chips påse josefin karlsén.

haha love u girl.


inte världens finaste bild men det är jag och josse iaf haha.




Kvällen igår spenderades med denna brud på bilden under, vi kollade film och jag följde
med henne när hon skulle klippa sig. HON klippte sig kort ! hon klippte av sig håret :o
skulle jag aldrig våga men hon passade riktigt bra i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0