livet känns bra nu

Idag var den första gången som jag tvättade, bortskämd vad är det för ngt?
haha nej men var tvungen att tvätta min bh och nu är jag ledig i två dagar så sjukt skönt så ska
passa på att tvätta jobb kläderna också inte de mysigaste kan man ju säga.

Har jobbat röven av mig de senaste dagarna sen i onsdags har jag jobbat antingen 12-20 eller 12-22 så
pengar rullar in som det ska iaf. Idag var en väldigt bra dag på jobbet, dock var jag ju rätt trött
men fick stå i DT och kassan & så jobbade jag med väldigt bra folk så var skönt det.

Nu väntar jag på att min saknade Linn ska komma hit har inte träffat henne på år o dar känns
det som så kommer bli awesome, vad vi ska hitt på de vet jag inte.


video sen jag var hos linn haha vad bubblar du om?

Kommentarer
Postat av: Tanya

man kan inte se videon om man inte är vän med dig :(

2011-08-08 @ 21:57:22
URL: http://fnissarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0