jobbjobbjobb

Jobbat 9h pass idag alltså 12-22 ( två 30min raster på den tiden då )
Har varit rätt tufft ibland men på slutet gick det faktiskt jätte bra o snabbt.
Kom en buss med fotbolls killar MUMS haha nejrå jag var för upptagen med
att göra mat så hann inte se dem så mycket.

Fick även de mest korkade komplimanger idag av killar som beställde,
första var en full kille som sa att jag skulle ge han mitt nr
på kvittot annars kunde jag slänga det. Andra var att jag var det vackraste han sett.
Sen var det en till kille som sa att jag var jätte vacker.

 sen när
jag stod i dt ( drive thru ) så kommer det en 20-30åring mer 30åring i think som
sitter med mobilen riktad mot mig när jag ska lämna ut maten, jag bara tar du kort på mig?
 han bara ja får jag det ? jag bara nej vrf det ? han bara för du är vacker? jag bara lägg av ? :s
han bara aja hejdå. SCARY!

jaja ska snart bege mig till sänga för yttligare ett 12-22 pass imrn,
puss o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0