you dont know how I feel for you

Alicia slaggar hos mig i natt,
vi har även snackat om 10 saker som jag vill göra så en lista på det kommer upp om min dator slutar
dampa ngn gång!

OM vi kanske skulle begära oss mot sänga snart.. ah fast nää
haha jag ska upp typ halv 11 - 11 för jag måste upp i tid för att springa iväg
till mitt lags match som är imrn mot eker peker, Carro barro spelar där så
blir att få träffa henne SAKNAD.SE kan jag ju bara säga!

Vad vi gjorde ikvl? hm ahru jag va lite osocial och satt vid datorn
tills de klaga så mycket på att jag va osocial så sprang jag iväg och slängde mig på dem i sängen
och störde the boys när de spelade FIFA. Alicia jag och Christoffer fick skrattanfall
gång på gång och jonis blev sur för vi råkade förstöra hans " bäddade " säng & för vi
var för högljudda och rörde hans apa -.-

Olle va också osocial för han låg o sov hela tiden, DUMMING!
nä men nu orkar jag inte skrivaaaa lr jo de va trevlans.

Om man skulle uppdatera lite om mitt privatliv också?
ahru ..

vänskap: vänskapen går hur bra som helst när man har världens bästa vänner, dock är vissa som bella bellsi jerlström & carro barro fürsth saknade som bara den...

familj: familjen är great så länge ingen tjatar lr skriker på mig haha då blir jag sur (a)

kärlek: har inte direkt ngn " ny kärlek " nu, är väll bara en person som är lite smått intressant men jag har ingen aning om hur det blir antar att det inte blir ngt, men får inte vara negativ :)

skolan: skuuuulan är bara en sak T R Å K I G !  osv.. haha närå lr jo men alltså det är roligt att träffa alla! :)

glädje: den finns där, och de bästa får fram den. Förutom i skolan då jag är för trött för att bry mig då skrattar jag åt allting haha. Saknar även min b&w joseful som jag skrattade med 24/7 förut.

hat: nä har inte ngt direkt hat mot ngn lr ngt har väll bara vissa som jag inte tycker om speciellt mycket.

sorg: inte direkt men de kmr väll ibland o ibland inte.. är väll som vanligt kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Fabianmarit

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:10:00
URL: http://fabianmarit.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0