uppdatering om hur vackert USA ar

hey guys det var ett tag sen jag bloggade, eller ah ngra dagar sen rattare sagt.
allting ar fortfarande lika fint och underbart som det var forsta dagen och vi har varit pa tva
olika strander. Igar var vi pa newport beach och den stranden var as fin, korde lite beach volly
och badade i havet med dem stora vagorna.

Sen pa kvallen gick vi ut och at pa en resturang pga annica fyllde ar sa vi firade henne lite.

Hinner inte blogga sa mycket mer nu klockan ar kvart over 8 pa morgonen har och vet
att klockan ar typ 5 pa eftermiddagen hemma sa ni kanske ser det har i dag lr imrn lr ah de marker ni.

Idag ska vi chilla vid poolen tror jag, och imorgon bar det av till san diego for ngt fodelsedags firande
gr8!!! blir aven hollywood, disney land, laguna beach, shopping osv osv att gora de narmsta dagarna.
Men nu ska jag fixa mig lite granna och Annica ska sno till sig datorn, sen blir det ner till
bagels and brews for varldens godaste mackor !

juste mammas kamera har gatt sonder sa far sno bilder av ngn annan som ar med,
men ska lamna in den idag tror jag :)  hare bast sa hors vi! puss ciao!


lanar en bild pa katy som bor har, hon ar 19 och alla tycker att jag och
hon ar jatte lika.. vad tycker ni? sjalv tycker jag inte det fast kanske lite men inte
mycket!

Kommentarer
Postat av: Carolin din syster

haha, Pappa trodde verkligen att det var du

2010-09-09 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0