tids fördriv

Namn: Sara johansson

Smeknamn: enda är väll typ Saris och blondi

Mellannamn: Helena Margareta

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: ingen aning faktiskt

Är det något du absolut inte äter? smör

Kläder just nu: leggins med lite lack längst ner, ett svart linne och en stickad ny kofta från USA

Internetsidor inne på just nu: Bara blogg.se

Musik just nu: breakeven - the script

Vad åt du senast: gooood mat hos mormor

Vad sa du senast: ah okej till mamma

Favoritkläder:  just nu är det min vita kofta typ som jag köpte i USA

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: haha, ehm.. 60/70-talet kanske.

Är du bra på matte: Nej

Fisk eller badkruka: fisk.

Favoritfärg: svart och rosa typ

Saft eller alkohol: Alkohol alla dagar i veckan.

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: sommar

Spelar du nåt instrument: wepp

Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart.

Sparare eller slösare: Slösare

Vem/vilka är viktigast för dig: Vänner familj

Det bästa du vet: Musik och att umgås med massor av folk.

Bästa film just nu: älskar film men nu kommer jag inte på ngn.

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2

Framtidsdrömmar: Gifta mig rikt och bli nästa hollywoodfru ;) haha nä men ingen aning

flytta till USA iallafall i ngt år och studera där.

är du kittlig: Haha aa

Snarkar du: Om du frågar mig säger jag nej.

Rädd för insekter: Mjaa

Skilda föräldrar: Japp

Största svaghet: att jag blir jävligt sur när jag blir stressad

Musikstil: typ just nu iaf lugn fin musik

Bästa bok: ingen aning

Duschar eller bad: Har man badkar så är det dusch men har man inget badkar så är det bad.

Pizza eller hamburgare: Pizza

Har du nån flickvän/pojkvän: nej

Favoritchipssort: svenska naturchips

Synliga ärr: ngra på knäna, ngra i ansiktet och ett på armen

Stökigt eller välstädat: Helst välstädat men det blir ju lätt stökigt.

Hur många kusiner har du: 5 ( med jens )

Hur är din drömtjej/kille: i dont care

Ljust eller mörkt bröd till frukost: ljust

Vilken läsk är godast: cola helt klart

Vad gör du helst?: Är med vänner, partar osv

Hur många syskon har du: 2

Bäddar du din säng: nä, onödigt när man ändå ska lägga sig i den sen.

Är du mörkrädd: Ja

Städar du ditt rum själv: haha inte ofta men ibland

Sjö eller hav: hm båda men mest sjö tror jag

Saltar du på maten: ah

Favoritkaka: mint och chocklad kaka

Gillar du att sjunga: Aa, men bara när jag är själv.

Vilket instrument är vackrast att lyssna på: Gitarr

Hur gammal är du: 15 ( snart 16 )

Hårfärg: Blond

Vad anser du om president Bush: skiter väl jag i

Röker du:

Kaffe/Te: inget

Pysslar du med nån sport: fotboll

Hatar du dig själv: nää, bara när jag sover bort dagarna

Ditt äldsta hångel: haha ahru

När kramade du någon sist? nyss

Har du svårt för att bli kär? jaa

När kysste du någon sist? dont remember

Är du singel? Ja

När fick senast en komplimang? idag

Har du någonsin varit medvetslös? nej

Hånglat med någon riktigt ful? ne

Hånglat med fler än 50 personer? nej

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? mjaaeene

Gjort något riktigt dumt? Ja, massor, sånt som är kul ju

Gjort något du verkligen ångrar? ao

Varit nykter på nyårsafton? ja herregud vilken dum fråga.

Åkt ambulans? Nej

Gjort något olagligt? lamt

Sagt jag älskar dig och menat det? jaa

Tar du droger? big no no

Vilka kläder sover du i? trosor

Är du ensam nu? nej, med mamma fast hon sover

 

Senaste personen som

Sov i din säng? jag

Såg dig gråta? ingen aning

Fick dig att gråta? letters to juliette hehe

Du gick på bio med? dont remember

 

De senaste 48 timmarna har du

Gråtit? en skvätt

Kramat någon? Ja

Pussat någon?

Köpt någonting? Ja

Sjungit? aa

Saknat någon? lite kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0