pappsen? (a)

haha okej kan inte slita mig när jag endå sitter vid en bra dator ( brors dator ) & pappsen
om du läser detta så vill jag jobba till mig lite money för att köpa en bärbar dator till mig själv
så jag har alla mina egna saker på en dator + så kan jag blogga mer o bättre då! (a)

+ mammsen inte för jag tror du läser detta men
pappa vet & mammsen du vet med systemkamera julklapp please? (a)
as sugen på en o har varit det sen massa år tillbaka.. :D

nä men nu ska jag skriva lite här vad jag hade tänkt från första början,
tror klaris kommer läsa det här? ( skriv en kommentar då )
Träffade henne på tåget idag påväg hem från skolan, satt tillsammans sista
biten och tog även bussen tillsammans till central där jag gick av.
Snacka lite med klara om att parta i helgen, är riktigt sugen på det faktiskt.

Ska ju även träffa Fhelicia & Bella också, + öppethus... -.-
aja men nu ska jag dra tror bror är på ingång o då kmr han köra bort mig från datorn
hahha ups.. hare bra puss! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeyy bruden :D , hihi ja jag är också taggad, vi måste hitta ngt bra! kan kolla med bror min , han brukar hålla koll på partyn i kumla och örebro nu för tiden :D pusssss!! <3

2010-09-27 @ 20:53:17
URL: http://klariisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0