på bussen till stockholm

Glömde skriva ett hejdå sms idag när jag väl var hemma. Nu
är jag iallafall på bussen påväg till Sthlm som tur är hade Annika med sin
lilla dator som gör att jag blir allt mer och mer sugen på att skaffa en liten
bärbar dator själv.

Skulle ta bussen till stockholm kl 18.10 ifrån örebro
tror ni inte att bussen är försenad då eller? och inte lite heller
utan i 50min.. -.- men men tillslut kom den iallafall och nu har vi t.o.m bytt buss i Västerås
och är påväg den sista biten mot stockholm nu.

Är ungefär en timme kvar tills vi kommit fram till Stockholm och det känns konstigt
att åka till Stockholm o tänka att michi inte bor kvar där längre.

Men men efter vi kommit te sthlm tar vi och möter upp ingela,isabella,robin,kajsa och bobby
sen tar vi buss till hotellet. Imorgon bitti vid 10.00 så sitter vi på planet påväg till LA jag
är sjukt taggad på USA men inte så jätte taggad på den långa flygresan...

jag tycker det är sjukt lång tråkigt redan nu på bussen och den tar knappt 3h tänk hur
det kommer att bli imorgon 14h lång flygresa...

Men med datorn i mitt knä känns allting genast så mycket lättare och roligare.
Händerna bara flyger över tagentbordet och skriver massa.. herregud alltid ska det
bli så att man blir skriv sugen / blogg sugen när man inte kan blogga så mycket.
Men jag lovar er att det kommer komma massa bilder när jag kommit hem ifrån
USA. Ska sola och bada lite extra åt er med.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0