my daaaaaaaaaaay

hey alla idag hade jag spanska kl tio i 8 till tio i 9, sen hade jag hål från tio i 9 till halv 11
så satte sig jag och nästan alla ifrån min klass och skrev färdigt samhälls saken. VET ni hur glad jag
blev eller? jag hittade mitt arbete som jag trodde jag hade sparat fel & jag hittade det så jag slapp göra om WIHOOO! :D

aja sen iallafall hade vi historia och då vare lite chill satt mest och snackade typ, sen
efter den lektionen slutade vi för vi hade ingen samhällskunskap och ingen svenska as skönt!
Följde med kort kortare till matsalen medans hon åt jag skippade det för de var wok sak usch
lr ah vad vet jag jag har ju inte smakat men skitsamma jag åt inte iallafall.
Sen följde Kevin snäll som han är mig till tåget och sen drog jag hem, och nu sitter jag här.

Har huvudvärk och vill helst bara sooooova men de kan jag inte för ska snart
iväg på träning wihoo.. nä inte ett dugg taggad faktiskt men jag måste!

aja de var iallafall lite fakta om min dag,
inga bilder för har ingenting bra att ta kort med.
Ikväll äre idol som gäller :D!

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0