mitt hjärta <3

hjärtat ♥
du är bra du!



Idag när jag var på väg till tåget såg jag att jag hade ett missat samtal
från denna snyggingen på bilden, så jag bad henne att ringa upp så ringde hon
och så frågade honom vi skulle hitta på ngt att göra idag & jag hade inget för mig
så jag sa självklart ja. Sen efter skolan drog jag hem käkade
sen drog jag till Gela och lånade hennes moped hjälm eftersom att jag än så länge
bara har en moppe hjälm, tack för lånet :) ! Sen drog jag till josse sen drog vi ut och åkte lite
sen hem till mig tog kort sen hem till henne käka kladdkaka och b&j glass MUMS!

Nu är jag hemma och nu blir det att sova näreå ska blogga lite
mer sen senare men nu får det här räcka! har ju lovat att beskriva mina dagar
mer i kort än i ord :D pöss va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0