Minns det som igår Första gången du log Som om jag snubblade pladask På marken och bara dog

morsning, varit uppe i snart en timme eftersom
jag är bäst på att gå upp tidigare än vad jag behöver..
men men då har jag gott om tid att ta det lugnt och varva ner lite haha,

plus så har ju inte mensvärken försvunnit heller och hur det kommer
gå med fotbolls träning nu direkt på morgonen i skolan aharu de får vi se om
det ens funkar fy!! ..

Sitter just nu och lyssnar lite på ngra bra låtar
vissa ger en massa minnen tebx som typ " petter - längesen " påminner
mig om kvällen med Fhelicia och Bella när Bella satte sig på plastglasen
hahaha ! SÅ KUL , föresten saknar jag er två  :( !

lyssnar precis just nu på train - drops of jupiter
jätte fin låt, dock har den inte fått ngn innebörd för mig än eller
vad man ska säga lr alltså jag kan inte koppla den till ngt bra,roligt,dåligt minne lr
så om ni fattar? :)

så ah men nu ska jag väll iväg och fixxa det sista,
usch vill bara ligga kvar i fosterställning hela dagen..
fast ska nog stå ut denna veckan är ju bara 3dagar, snart  bara
2 sen är vi lediga och då ska jag sova uuuuuuuuuuut! 

Från vinter till vår Sen sommar till höst
Trotts att tiden vart svår, så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår  Vi står där vi stod
Minns det som igår Första gången du log
Minns det som igår Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändratas men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart

När vi sågs första gången Rusade förbi mig snabbt på perongen
Blev hjälplöst förälskat Obeskrivligt tagen
Som om jag låg ner på marken och blev slagen Betraktade ditt hår
När det fångades av vinden Som att svimma på en bergstopp utav svindeln
Den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad bunden Tappa hjärtat i knät
Kunde inte tänka logist eller sunt Och för varje sekund som du inte fanns blev det tung
Började sakta uppvakta på avstånd i brev Men det spelade ingen roll vad jag skrev
Du hade inte fastnat än inte fattat än Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem
Men efter ett tag
Det började korespondera
Mina förhoppningar dom väcktes
För att sen raseras



Kommentarer
Postat av: Balderoliwia

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:51:25
URL: http://balderoliwia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0