love u guys

Idag har vi kommit på att ha " glass torsdag " så varje torsdag
ska vi i klassen gå och köpa b&j glass och tjocka oss på för att överleva
torsdagen haha!

Idag gick jag och Becca till ICA köpte en B&J och
skulle dela på tillslut slutade det med att vi satt 6-7st och käkade av den
hahaha mysigt ! 

NÄ men nu äre glass torsdag som gäller!
& så måste jag också säga att min klass är underbar,
ärligt alla personer i den ( okej nästan alla ) är så himla snälla,roliga och underbara..
går inte en stund utan att jag skrattar, dansar, dampar osv tillsammans med alla,
eller kör olika dans stilar & låtar tillsammans med Gustav på lektionerna.

Ni är bra! Är himla kul att gå i samma klass som er och
jag tror jag gjorde eller okej jag vet jag gjorde ett bra val när jag bytte..
dock saknar jag karro piltarna.. ni är också underbara personer!

Men inget slår SP1A love u guys!

!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0