lite mer uppdatering

hey alla,
idag skulle jag egentligen till skolan men tror ni att det gick så bra eller? nää skulle inte
tro det heller faktiskt. Jag är sjuk och sov till kl 4 idag, hallå 4?
inte ett dugg trött eller så..

Ska försöka gå imorgon vill faktiskt tillbaka till skolan
för att träffa " kort kortare " och alla andra.
Men vill ju inte komma tebx som en snorig jag vet inte
vad haha ! :)

Mamma är också hemma, men hon är lyllos för
hon börjar inte jobbet förens på lördag. Fast jag är ganska
lyllos också om jag går imrn går jag bara en dag sen
nästa vecka är det studiedagar torsdag fredag :D!

Ihelgen om jag är bra skulle jag ha varit med Bella bellsi Jerlström men
hon har match osv ( på tal om match så hade jag träning idag som jag såg fram
i mot för att springa av mig lite av fettet man lagt på sig i USA men det gick ju inte så bra )
så blir ingen bella i helgen kanske :( men min kära joseful frågade mig vad jag skulle göra
i helgen så kanske blir att vara med henne som jag inte har varit med på hundra år.

Ne nu orkar jag inte blogga så mycket mer, bilder från usa kommer ! :)


här har ni en på kajsa mig och lilla isabella hah! :)

Kommentarer
Postat av: simone

Ser mysigt ut :D

2010-09-17 @ 15:01:53
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0