LA nästa!

På hotellet i Sthlm nu har även hunnit med att ta en macka
och en coca cola nere i lobbyn. Ligger i sängen på rummet nu och snodde åt mig
datorn igen :)

Var förut på Sveriges största flygplats för första gången ( Arlanda )
imrn blir det att landa på en av världens största flygplatser liiite fränt eller.

Vad ska man skriva mer.. sitter i sängen ska nog spela kort snart innan
lilla Tove somnar, fast mammorna sitter och dricker vin och snackar skit haha
men får la störa dem snart och säga att vi ska spela.

Ska bli skönt att komma ifrån hösten här o komma till sommar i LA :D
fick nyss reda på att vi ska på en födelsedags fest i San Diego också, och
då ska vi till Tony Hawks verkstad får hoppas på att han är där då.

Som jag kanske inte har berättat för er så är dem vi ska till släkt med Tony Hawk ( kända skejtarn )
eller ah de är kusiner med honom om jag inte har helt fel.. aja iallafall lite coolt!

Får hoppas på att se ngra fler kändisar medans man endå är där borta,
imrn ser jag fram i mot en hotell frukost, för ser inte så mycket fram i mot maten på
planet usch...

Nä nu ska jag nog ta fram kortleken!!  :)

hare bra så hörs vi puss :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0