@jonis place!

Hey alla har inte bloggat på ett tag men kommer bara med tråkiga inlägg..
aja nu har jag lite att skriva om iallafall.

Idag sov jag till 1 hallå 1? och då väckte endå
min syster mig.. haha ärligt har verkligen inte ställt om från LA än.
Sen med huvudvärk och hosta drog jag ner och kollade på mitt lags match
som vi vann mot Kumla med 5-0 GRYMT tjejjor!

Efter det hängde Alicia med mig på mopeden några varv runt runt i Laxå :D
Sen så snappade vi upp Olle och Jonis också. Sen åkte vi ngra varv igen sen
hem till mig gjorde inte så mycket sen ut igen. Träffade på Christoffer, Anton och Felix
men vi snappade bara upp Christoffer denna gång :)

Nu sitter jag hemma hos Jonis tillsammans med Olle, Alicia och Christoffer och
de sitter och spelar fifa medans jag sitter här. Nu har ni fått lite uppdatering om min
dag som inte är så tråkig som alla mina andra inlägg med text osv haha fast
iofs det här är nästan bara text det med.. måste sluta skriva så mycket och
lägga upp mer bilder om dagarna :o

Men det blir väll när jag skaffar ( får ) en systemkamera! :D


bild från avslutningen i 8an, liiiite länge sen,
jonis är han som ligger på golvet och mig lär ni ju hitta!


bild från skolavslutningen i 9an
jonis och jag haha lite förändrade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0