if you ever loved somebody put your hands up

Hey bloggen nu är jag hemma efter en mysig dag i Kumla & Örebro,
imorgon så skippar jag dagen i skogen ( lära känna sak ) för att packa
det allra sista för på eftermiddagen / kvällen imorgon åker vi ju till Sthlm för
att sova på hotell MYS i love hotell, är ärlig tycker det är mysigt på något sätt.

Men men kommer sakna er alla här hemma..
men ni får klara er så bra utan mig när jag är borta
i awesome USA.

Ska försöka blogga så mycket som jag kan och hålla
er uppdaterade om vad som händer där borta osv :)

Men men ni får ha det så bra så ska jag försöka slänga iväg ett
hejdå inlägg imrn :)!


Kommer sakna " kort kortare " ( anna )
kommer sakna " mr *****s "
kommer sakna min klass
kommer sakna josse
kommer sakna michi
kommer sakna pappa
kommer sakna syrran
kommer sakna alla ( but only the good one's ofc ) !


vi hörs ciao bye hejdå adios osv osv ! :)


Kommentarer
Postat av: julia

hare bäst tuffing!!!:D<3<3

2010-09-02 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0