idol

Heeey, nu har jag precis duschat. Duschade hemma från träningen ist för där eftersom
jag endå skulle duscha håret så var det lika bra att duscha hemma, nu är man fresch och sitter i mjukis kläder
och väntar på att idol ska börja, bara 10minuter kvar!

Träningen gick oväntat bra och det var roligt,
jag som inte var ett dugg taggad på träning men men där ser man.
Det är 100ggr roligare att träna med mitt riktiga lag än med laget i skolan för
i skolan är det massa killar som tror de är så bra och bättre än alla som klankar ner på
dig som kanske inte är BÄST osv.. aja skitsamma ska iaf forstätta spela där
man får ju poäng bara man gör det man kan så.

Idag i skolan skippade jag ju som sagt att äta, wok sak men men
då kallade Richard mig för aneroxia lr hure nu stavas.. :o
tycker enligt mig själv verkligen inte att jag är så smal, är inte tjock kanske
och inte smal men typ mitt i mellan. Jag trivs dock inte med min figur så jag håller
på att försöka bli mindre kanske det som syndes ?  hm jag vet inte. Aja iallafall..

Nu ska jag iväg till idol bara 4minuter kvar pösssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0