I MISS USA..

Skulle ju inte tacka nej till att åka tillbaka till USA..
vill flytta dit när jag blivit äldre tror jag att det blir så.
Ska även försöka plugga där i ett år nu på gymnasiumet, i tvåan eller så..

Synd bara att Katy inte är lika gammal som mig annars kunde
jag ju ha gått i samma klass som henne osv.. men men en ny början
kan vara en bra början.. de får man ju bara vänta o se hur det blir!

Bror kom aldrig in så jag kan blogga lite mer hihi :D
nä men alltså han kmr nog snart så jag måste väll antagligen sluta blogga snart igen.

JUSTE HAR NI SETT, vad mycket bilder jag lägger in helt amazing liksom.

ÄR det bättre med mer bilder eller är det sämre? :)

and if Katy, Trish or somebody else from USA reading this
I miss you guys alot. I want to move to LA so bad.. and I hope I'll
will be back soon and study for a hole year in LA.. then I'll maby will stay at your place.
I miss the weather, I miss beautyful USA, I miss you guys, I miss the beach, I miss
the summer.. here its so cold I hate it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0