hur det gick i fotbollen!

Fick nyss reda på att f15-18 laget mitt vanliga lag fast igår var jag med på
damlags matchen ist & inte idag när f15-18 hade match men men..
tillbaka till saken fick reda på att vi kommit 2a i serien.. hade ju alltid hoppats på 1a
när det gick så bra i början av den här serien, men 2a är inte så dåligt heller.

Nu vet jag faktiskt inte vem som vann,
antingen Eker eller Sturehov?.. aja bra spelat laxå ifs tjejjor ni är bäst &
jag älskar att spela i samma lag som er ! :)

damlags matchen igår mot frövi gick skit, förlorade med 4-1 eller 3-1 dont remember,
men trots att vi inte klaga lr tjaffsade i mot de andra spelarna lr domaren så vart han mer
på deras sida än på våran och endå klagade de som tokar.. :s skitsamma sässongen
är över nu & snart börjar inomhus träningen!

På tisdag är det sista träningen utomhus med laget, kommer fortsätta ute med mitt
lag i skolan men för mitt lag på fritiden så är det slut efter tisdag ute tills nästa år.
Efter träningen är det också möte med pizza hhihi love it! så.. ah vad skulle jag mer skriva?
juste vi kommer få en överaskning till träningen också & jag vet vad det är as kul tycker jag iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0