hörs senare om jag har tid

Hey alla, sitter just nu och väntar på att Gela ska komma hit rullandes på
sin moped, sen rullar vi vidare till ramundervallen för att kolla lite mini vm.

Igår var jag inne till Örebro med Anna som sagt,
blev en tröja var & en ny navelpiercing till mig :D
får hoppas på att den blir bra den här gången då, och bild
kommer senare om jag har tid.

Idag blir det Örebro till Olivia som är saknad så inni..
sen ikvl har jag ingen aning om vad som händer ska
iaf va med Olivia sen om de händer ngt fun så drar vi nog dit.

Lördag blir det först match med damlaget? :o
ah jag såg det igår och då stod jag uttagen till damlaget
lite weard när jag bara spelat i f15-18 förut :o..
ajaa fun fun!  :D  Sen efter det ska jag dra till Bellsi
dit även Fhelicia kommer att vara, sen ska jag umgås med dem eftersom
jag inte träffat ngn av dem på 100år!

Söndag? hm luuuugn plugg dag.. måste .. usch!

nä nu ska jag fixxa vidare mig har lite
puder saker kvar att dra på mitt ansikte sen
måste jag sätta på mig strumpor, ta upp mopeden ur källarn,
och äta lite + borsta tänderna. Hörs sen om jag har tid!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0