hela helgen i örebrooooo

Uppdatering av dagen:

Skippade träningen idag pga är krasslig i halsen och vill vara bra ifall
jag blir uttagen till matchen i helgen som också är sista serie matchen utomhus ..
usch vill inte säga så.. känns som vi precis börjat ute typ.
Jag vill fortsätta spela uteeee :(

aja iallafall skippade träningen i skolan och idrotten med,
hade bara spanska och matte som "ämnen" & sen slutade jag.
Tog tåget halv 4 kom hem 4 josefis mötte mig vid tåget och sen stack jag hem
och åt och pappsi köpte en ny moped hjälm åt mig! :D :D :D
bild på den kommer längre ner, tack världens bästa pappa!

Sen åka och hämta upp josse igen, åkte te ica köpte
coca cola och kladdkaka och fikade lite hemma hos mig sen
körde jag hem henne. Sen facebook försökte svara på så många som möjligt
ska ju typ skriva ngt gulligt om ca 80st (Y) har kanske hunnit med hälften sen
kommer det nya o nya o nya och hur roooligt är det? nä inte alls faktiskt haha
så får sitta hela kvällarna och bara svara svara svara .. -.- nä men tar ngra dag för dag.

Blev såklart idol också, gr8 ! OLLE GICK VIDARE IGEN vart rädd där ett tag
jag tyckte han sjöng lite falskt men yes han är vidare hoppas han går vidare lååååångt!
han är GRYM!

Sen sitta här svara lite till på facebook aja nu orkar jag inte skriva så mycket mer förutom
att vi har lång helg är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag ! as gött så imrn ska jag in till Örebro med anna
ni vet kort kortare? aja iallafall så ska vi shoppa lite medans vi endå är lediga. På fredag ska jag in och träffa Olli bolli ( Olivia holmberg ) som jag inte träffat på år och dag. Sen på lördag ska jag till bella bellsi jerlström dit även Fhelicia spider pig Jansson kommer! Så kommer i stort sätt spendera hela min helg i Örebro.

kom precis på också att jag har antagligen match där på söndag också om jag blir uttagen haha herreguud...

MAMMA!!! FLYTTA TILL ÖREBRO JAG ÄR JU ENDÅ DÄR HELA TIDEN :o

aja hoppas ni orka läsa allt hahha (a) nu kommer bilderna på hjälmen osv




coola jag på min fina blåa kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0