dubbelt upp med saror haha :)

Hola, tycker det är riktigt kul har sett att min statistik ökat mer och mer de
sista veckorna/dagarna. Jätte kul att fler och fler läser min blogg även fast det inte
är så intressant haha!

Skolan idag var okej haha, imorse var jag jätte stressad för jag hittade inte
mina nycklar så fick gå en dag i skolan utan nycklar men det löste sig faktiskt rätt så
bra! Fick ha mina saker i Annas skåp jätte snällt verkligen tack! :)

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli färdig med maten,
åt bara pytte lite mos idag för det var bräckt korv?.. hm aja
sen ska jag väll bara äta spela lite mer crazy taxi, lyssna på musik
packa och sen dra till sista utomhus träningen för detta år.

Ska även käka pizza & sånt efter träningen med bästa laget,
ni är så grymt bra like you alot! :D

Nä nu orkar jag inte skriva mer,
ska la slänga upp ngn mer bild så ni blir intresserade av mitt inlägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0