Du är inte ens värd mina tankar längre..

Du tar alla mina ord som luft när jag säger dem till dig,
jag orkar inte kämpa för någon som inte skulle kämpa för mig.
Trodde alla var värda en andra chans men tydligen inte,
jag tänker inte bara stå här med ett leendé och nicka när du kommer tillbaka
för vet du? jag kanske inte står kvar.. jag kanske går vidare i min egna takt,
& min egna väg. Har du någonsin tänkt på det? ..
nä trodde väll inte så, men nu om du läser detta så vet du
sorligt men sant, är du inte värd att kämpa för så är du inte!
Du vet vem du är.. jag gjorde ett misstag det har jag erkänt så vad
mer ska jag göra än att säga förlåt?


aja hejdå om det är så du ska ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0