carro barro fürsth!

hei vaknade upp med Alicia vid min sida imorse
eller ah jag vaknade av alarmet som stod på halv 11 som
jag stallde om till 11 när de ringde haha. Sen upp fixa sig
sen ner till fotbollen kolla när mitt lag mötte eker vi vann med
3-0 SUPER tjejjor där kan man snacka om GRYMT GRYMT GRYMT spelat!

sen efter det hem käka sen iväg till Kumla typ och kolla
när Laxå killarna mötte Sannahed, Sannahed vann med typ 4-2.
Sen hem och nu sitter jag här.

Haha en rolig sak hände i bilen hem,
pappa hade tagit med vår hund i bilen sen
efter ett tag hör man jonis bara :
- men ebba hur är dt med dig? :o
ebba bara va?
han bara ja du flåsar ju så :s

Pappa bara det är hunden som flåsar hahahah,
sen så när vi kom till Laxå så såg jonis sin mamma o
försökte vinka genom rutan till honom men eftersom det är
mörka rutor så sa pappa: hon ser dig endå inte det är för mörkt och
sen efteråt kom vi på att de kanske inte va så bra sagt eftersom jonis är mörkhyad haha ups :o !

nu ska jag plugga matte sen kanske ut med ebba
får se vad jag gör, hare puss!

& CARRO BARRO FÜRSTH JAG SAKNAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0