1 September

1 September idag det betyder att det bara är 1 dag kvar sen
åker jag till USA, imorgon alltså lyssna på mig imorgon?
GUD vad tiden har gått fort alltså, hoppas den inte går lika snabbt där borta
för då vill man ju vara borta så länge som möjligt. Imorgon åker
jag till sveriges huvudstad för att övernatta en natt på hotell sen på fredags morgonen
drar vi oss vidare mot flygplatsen ( arlanda )  för att sitta på ett flyg i 14h.. -.-

Ska prata med Ingela ikväll om jag inte kan låna hennes dator och
sitte lite med den på flyget :) sen ska jag nog ta med en bok också!

börjar bli liiiite tajt här vet inte vad jag ska packa,
vet inte vad jag ska ha på mig när vi åker,
vet inte vag jag ska ha med mig på flyget för att roa mig,
vet inte vet inte vet inte...

KOM MED FÖRSLAG PÅ VAD MAN KAN GÖRA I 14 TIMMAR PÅ ETT FLYGPLAN !

nu är det bara 1h kvar tills jag måste iväg till station, för då går mitt tåg
börjar inte förens 9 idag, fast då är det fotboll så egentligen kan jag vara hemma till typ
10 men jag åker iväg för att kolla på fotbolls träningen & hålla Anna sällskap, jag ska inte
träna pga är förkyld och vill inte bli mer förkyld innan jag åker till USA så jag skippar
denna träningen.

kanske bloggar ngt mer inlägg innan jag åker iväg på min fina blåa moped
men nu måste jag hitta strumpor och saker te skolan ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0