kärleken finns närmare än vad man tror,

nu ska jag & pappsen till ICA & köpa
coca cola, chips, dipp,godis & allt annat man behöver
på en lördag kväll. mhhmm i loving it'senare kommer ebbsi till mig som sagt,
blir nog som sagt igen filmtittande för nej du jag tänker inte gå ut i det här vädret.
Skolan på måndag & neeeeeeej döda den! nationella prov, söka till gymnasium, osv..
Bara att börja längta tills nästa lov då. Men men 2010 starten har varit lite
skakig för mig, kärleken sitter inte riktigt på rätt plats som den ska,
och jag har inte varit så glad men det ska det bli ändringar på.
2010 SKA BLI DET BÄSTA ÅRET!
 its Sarah biatch!

måste kila,
pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0